Україна оновлює експортну стратегію для агропродукції

Мінагрополітики спільно з Мінекономіки та міжнародними експертами розробляють нову експортну стратегію для українського агросектору. Нові підходи охоплюють:

адаптацію до стандартів ЄС — українські виробники мають адаптувати свою продукцію до вимог і стандартів ЄС, щоб забезпечити доступ до європейського ринку;

переорієнтацію ринків збуту — важливо знайти нові ринки збуту та розширити географію експорту;

підтримку бізнесу — урядова програма «Зроблено в Україні» спрямована на підтримку українських виробників і посилення їхньої конкурентоспроможності на міжнародних ринках;

розвиток продукції з доданою вартістю — зміна структури експорту на користь продукції з вищою доданою вартістю допоможе збільшити доходи. 

Детальніше: http://surl.li/boongw

 

Читати всі новини